گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۳۷۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۵۵۴۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۱۶۷۵۲ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۱۳۷۶ مورد

اهدای شاخه گل و تبریک روز پرستار به پرستاران بیمارستان توسط گروهی از دانش آموزان مدرسه دخترانه حاجی سپاسی

سه شنبه ١٠ دی ١٣٩٨ ساعت ٩:٤٦ ق.ظ   ( بازدید : 1791 نفر )


اهدای شاخه گل و تبریک روز پرستار به پرستاران بیمارستان توسط گروهی از دانش آموزان مدرسه دخترانه حاجی سپاسی

مدیرپرستاری بیمارستان از تقدیر گروهی از دانش آموزان مدرسه دخترانه حاجی سپاسی و اهدای شاخه گل به پرستاران بیمارستان امام علی (ع) شهرستان به مناسبت روز پرستار خبر داد.

محمدرضا تاتاری در گفت وگو باخبرنگارما اظهار کرد: طبق هماهنگی انجام شده؛ گروهی از دانش آموزان مدرسه دخترانه حاجی سپاسی با حضوردر بیمارستان،ضمن بازدید از بخشهای بالینی، در اقدامی زیبا و ارزشمند در معیت مدیرمدرسه و باحضور مسئولین وسوپروایزران بیمارستان ، از خدمات و زحمات پرستاران تجلیل کردندو با اهدای گل، روز پرستار را به پرستاران تبریک گفتند.
ایشان اجرای چنین برنامه هایی را مفید دانست و افزود: حضور زیبای دانش آموزان مدرسه در بیمارستان و تقدیر از پرستاران حرکت بسیار ارزنده ای بود که جای بسی تقدیر از ریاست آموزش و پرورش شهرستان ومدیر مدرسه دارد.

مدیرمدرسه نیز در این دیدار ضمن تبریک روزپرستار، سلامتی را بزرگترین سرمایه انسان دانست و گفت: پرستاران سلامت را پاس می دارند و نقش مهمی در سلامت جامعه دارند.

ناصری ضمن اشاره به جایگاه رفیع پرستاران افزود: پرستاران با قلبی رئوف، با صبر، تحمل و  شکیبایی در تمامی صحنه ها در کنار بیماران جهت ارائه  خدمت حاضر هستند، و لازم است به جایگاه و خدمات این قشر خدوم توجه شود.

سرکارخانم ناصری هدف از این دیدار را آشنایی دانش آموزان با شغل مقدس پرستاری و نهادینه کردن فرهنگ تقدیر و تشکر از خادمان جامعه بویژه قشر پرستار عنوان کرد و در پایان از زحمات جامعه پرستاری تقدیر نمود و برای آنها آرزوی سلامتی کرد.

در این بازدیددانش آموزان، با اهداء شاخه گل به پرستاران و تبریک روز پرستار به سخنان پرستاران در خصوص شغل پرستاری که به بحث آموزش هدایت تحصیلی مرتبط بود،گوش فرادادند و در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.پرستاران نیز در مورد خروج دانش آموزان از بیمارستان و رعایت نکات بهداشتی بعداز خارج شدن از محیط بخش های بالینی، نکاتی راتشریح نمودند.

شایان ذکر است به پاس قدردانی اززحمات قشرپرستار،به تعدادی از پرستاران به رسم یادبود لوح تقدیر ازطرف رییس اداره آموزش وپرورش بجنورد ورییس بیمارستان،اهداشد.

 

 


منبع : بیمارستان امام علی (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
مسابقه هفته بسیج (۲۸۰۲۲ بازدید)
تجهیز اتاق عمل (۶۸۱۵ بازدید)
دوره بازآموزی (۵۹۸۷ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...